2nd Match - MMUCL

Match Information

Stadium : MMU
Weather : Cloudy , Heavy Rain
Attendance : 9
Match Time : 18:00 MAS
Opponent : Victory
Time Length : 70 minutes

Match Summary

Alwi (40)
Slampuck unable to run and press , through pass beyond Nadeem and Zarob . Alwi shots grounded to the left side .

Result : SDX FC 0 - Victory 1

Man Of The Match - Iman

TEAM LINE-UP

GK - Saiber
RB - Rizal
LB - Ben
CB - Nadeem
CB - Bagok
DM - Slampuck
CM - Yus
CM - Jo
AM - Iman
SS - Fahmi
ST - Toopai

SUBTITUTIONS

Avicenna (AM) for Fahmi (SS) - 30
Padel (CB) for Yus (CM) - 35
Zarob (LB) for Ben (LB) - 35
Gaff(DM) for Slampuck (DM)-41
Yassir (CM) for Jo (CM) - 45
Moonz (RB) for Rizal (RB)- 50
Cacai (CM) for Toopai (SS) - 50

Yellow Card - Bagok

GROUP TABLE




Next Match : vs Kejora FC

4 : Comment:

Anonymous said...

Slampuck dah letih , tapi tanak tuka . huahuahua .

Anonymous said...

Man Of The Match for

MATCH : Sdxfc vs. Victory

is........ - Iman -

Untuk yang lain sile bekerja keras untuk mendapatkan gelaran MOTM untuk game seterusnya......
muahahhaha


p/s : tiada favouritesm untuk pencalonan MOTM.....

Anonymous said...

ahaha...pihak pengurusan meminta agar kerjasama pemain supaya tidak menyoalkan pemilihan MOTM..

Pemilihan dibuat berdasarkan prestasi dan comitment pemain di dalam game...bukan bererti pemain2 lain tidak bercomitment tetapi mungkin cara penyampaian itu tidak dapat dilihat dengan jelas oleh pihak pengurusan....

Dengan ini pihak pengurusan meminta pemain2 lain agar menunjukkan prestasi dan commitment anda didalam game yang seterusnya... supaya mungkin next game bukan hanya satu MOTM...tetapi semua pemain SDXFC akan menjadi MOTM...~~!!!

Ayuh kita jayakannya....

Undilah saya~~!!!

-Shukdx-

Avicenna said...

Saya membangkang keputusan pihak pengurusan . Saya akan pastikan kempen saya untuk menukar barisan pengurusan berjalan lancar . Saya akan mengadakan ceramah ceramah tepi padang bagi memancing player player yg berkaliber dari team team lain . Kelibat saya akan kelihatan die setiap game Liga MMU bagi menjayakan misi dan visi saya.

"Majulah Player Untuk Menang Liga"

Yg Benar,
Mohammed Avitreika